fredag 4 november 2011

Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på idag å inte så många nyheter heller faktiskt. Veckan har varit full av plugg och resor fram och tillbaka till Umeå. Igår var jag förbi Clara å Peter efter skolan å fick vara barnvakt åt fina lilla Tobbe medan de åkte på utv.samtal. Eller jag ville ju vara barnvakt alltså. Det finns väl inget bättre? ;)
Idag är jag ledig men ska vikariera så ska iväg om en timme ungefär och är hemma igen vid 18.15-tiden.
Jag sitter å överväger om vi ska äta blodpudding till middag...eller en stor hamburgare från Värdshuset? Hmm...
Zingo har förresten efter flera veckors sjukdom som inneburit att han tvingats haft tratt på sig äntligen fått ta av sig den nu. Alldeles nyss faktiskt. Nu hoppas jag att han får vara frisk så att han kan gå ut efter helgen å att jag å Gurra slipper vara så allergiska hela tiden :)
Hmm, undra vad det blir till lunch då? Förmodligen rester.
Ha en toppendag allesammans!

Inga kommentarer: