onsdag 16 november 2011

Jag har inte slutat att skriva men däremot har jag haft fullt upp hela tiden!
Igår fick vi (jag och min klasskompis och granne Linnéa som är på samma vfu:plats som mig) besök av universitetsläraren som skulle se på när vi hade en aktivitet var med barnen. Det kändes då bra för mig under min aktivitet så jag är nöjd med min insats :) Nu har jag mina tre självständiga dagar och imorgon börjar jag 7.30 vilket gör att jag redan ligger i sängen och ska sova så att jag orkar upp imorgon...förkyld är man ju också såklart...
Har förresten varit och klippt mig i afton på Attityd hos Marie såklart. Det var skönt att bli kortare i håret igen å färgen fick fyllas på också!
Nu ska jag sova men ha det så bra allesammans!

Katta

1 kommentar:

elin sa...

Haha, sötKatta! Jag jobbar med minsta fröken Almqvist, hoppar in när det behövs. Vikarie, är vad jag är.
Och yesbox, i yttersjö bor min lilla papps numera :)