torsdag 24 november 2011

Idag är en fantastisk dag! Det är mörkt och mysigt ute och jag sitter här i soffan och myser på morgonen innan det är dags att dra iväg på vfu:ns näst sista dag. Jag ska bada med barnen på morgonen och vi får väl se hur det går med min sköra kropp......
Anna kom helt oväntat hem igår och var hos mig igår kväll. Vi såg tv och pratade lite. Vi var oense om allt - precis som det brukar vara haha.
Nu på morgonkvisten tänkte jag sätta fast dessa hjärtan på ljusen och göra klart adventsljusstaken men titta!
Hur lätt blev det när det inte fanns någon "tredje" utan istället två stycken "fjärde"?
Tur att jag köpte dem i Burträsk = jag ska byta idag.....
Nu ska jag äta frukost och se lite tv.
Ha en fin dag allesammans!

1 kommentar:

Simone Wennberg sa...

Gud vad duktig du är på att fixa å dona! Själv har jag inte fått fram en enda julpryl än!