måndag 21 november 2011

Nu ni...nu är det väl dags igen. Nästan en vecka sedan sist igen. Jag vet inte men jag har ingen tid till övers?! Det är konstigt det men så är det. I helgen har jag legat sjuk i soffan mestadels av tiden förutom då vi drack glögg
å fikade gott i lördags kväll i hopp om att bli friskare...
...och idag var jag hemma från praktiken igen. Andra dagen jag är hemma nu. Det är inte så kul men vad gör man då man hostar ihjäl sig? Under dagen har det dock blivit betydligt bättre och både hostan och nästäppan är nästan väck! Konstigt men bra!!
Jag har försökt att röra på mig lite idag så att jag inte ska bli helt slut imorgon då praktiken och jobb börjar igen så jag har dammsugit lite...det var mer jobbigt än vad jag trodde men väldigt välbehövligt kan jag lova.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan framför tvn och äta lite kiwi. Jag har pratat med Anna på Skype typ hela dagen också haha.
Ha en trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: