söndag 1 maj 2011

Pust. Helgen började bra med plankstek på Herrgårn :)
Synd att kortet inte gick att vända på helt plötsligt haha!


Men sen? Ja då hann jag spela lite schack och fia med knuff innan jag somnade.





Och igår vaknade Jag i princip utan någon röst så det blev ingen 30-årsfest som tänkt utan det blev en lugn hemmakväll med Sara och Anna. Först åt jag och Anna var sin wb-ostmål från Herrgårn (igen) ;) och sen körde vi runt på byn men det var så lugnt ute...
Idag har jag feber och ska kurera mig inför jobb imorgon få se :)
Hej svejs! :)

Katta

1 kommentar:

Dannie sa...

Tack! Ja det är kul, men man blir lite otålig också. Man vill bara få in allt i ordning och flytta in men samtidigt vill man att det ska vara färdigt först.
Tack, ja den är lite speciell eftersom det är en vindsvåning de har renoverat. Men charmig!