tisdag 31 maj 2011

Från och med idag ska jag uppdatera betydligt bättre, det är så tråkigt att man inte kommer ihåg vad man gör om dagarna annars haha. Jag är ju visserligen lite senil men.
Idag fick jag sommarlov - fast jag har en uppgift kvar så jag räknar det som att sommarlovet börjar på fredag istället. Men skööööööööööönt ska det bli.
Är lite stressad fortfarande men jag hoppas att det släpper lite.
Jag sov över hos Clara och Peter i natt och det var jättekul att få träffa dem igen. Clara gjorde vääärldens godaste grej typ. Varm choklad (med kakao och socker) och vispgrädde på. MUMS var det! Jag har aldrig smakat det förr :p
Vi hade som vanligt en massa att prata om, synd bara att tiden går så fort.
Jag slutade skolan redan kl 12 istället för typ kl 14 så jag skyndade mig hem, käkade lunch, pluggade lite och följde sedan Gurra in till skeå för att inhandla något nytt inför helgens stora tillställning. Nån ska gifta sig ovanför Haparanda på söndag å jag ska dit ;) Det kommer att bli toppemmysigt å fint!
Och på måndag åker vi ner mot Sölvesborg!!!!! Tänk va tiden går fort!!!
Nu är det snart bb innan jag ska sova.
Imorgon kanske jag hinner med att fiska lite. SOM jag har längtat!! :)
GOD NATT ALLESAMMANS!

Inga kommentarer: