torsdag 5 maj 2011




Just nu försöker jag ligga och vila i soffan efter att ha grovstädat och dammsugit men det är svårt...har svårt att vila nu och börjar känna av magkatarren igen = inte bra!! Men!! Haha för övrigt var jag nyss med på rix fm. Eller min kommentar om solen...Yeah.
Jag är sjukt sugen på att fiska men de lär ju inte nappa nu, eller? Kanske att jag drar iväg en sväng efter middagen men då måste jag först fästa fast en ny tafs få se. Ja nu blev jag rent så peppad att jag måste göra det nu! He fast en ny tafs alltså!!
Jag jobbar kl 19 så jag måste skynda mig iväg efter middagen om jag ska hinna :)
Undra vad vi ska käka till middag? Vad sägs om den grå köttfärsen som ligger i kylskåpet och inte ens har utgånget datum ännu? Typiskt va?! Det börjar hända lite för ofta nu! Jag blir less på att den inte håller :((
Jajja!
Hej svejs! :)

Katta

Inga kommentarer: