onsdag 4 maj 2011

Efter att ha varit sjuk sedan i helgen så var det idag dags att åter bege sig mot vfu:n. Det flöt på bra även om halsen irriterat och näsan samt öronen är täta fortfarande :p Jag bad att få hoppa över läsvilan för att spara på rösten inför min planerade aktivitet som jag gjorde genrep på efter lunch. Det gick faktiskt bra förutom att jag inte kunde texten till sagan klockrent rakt av :p Hur som helst så är det oerhört kul och det blir roligare för var dag som går (säger jag något annat om 25 år så be mig att byta jobb tack!).


Just nu är det fullt upp med planeringen som ska in till läraren inför besöket om en vecka men det känns stressat då jag lovat att visa min handledare redan imorgon. Men å andra sidan kanske jag då hinner med att fiska imorgon kväll vilket vore kul :D
Nu ska jag äta middag och hälsa på Maria en sväng :) Ha en toppenkväll allesammans!

Katta

Inga kommentarer: