tisdag 10 maj 2011

Aah, nu börjar nervositeten hoppa på mig igen. Jag som kände mig så lugn här förr idag. Jag är nervös inför besöket från min lärare som sker imorgon. Då ska jag hålla i en aktivitet med barnen och jag hoppas bara att jag klarar den. Jag vet att om jag fokuserar på barnen istället för på läraren så kommer det att gå toppen men jag blir så nervös att jag kanske glömmer hela grejen.
Jag har varit och fiskat en stund här ikväll men det var stendött. Tur att det var fint väder i alla fall (ja jag gillar ju solen så länge den inte är för varm ;p)
Bävern har varit i farten!!
Här kommer lite bilder från helgen då jag bakade en ny filmjölkslimpa bland annat:
Jag och Gurra var även ute och fiskade en sväng i söndags.
Han fick en dryg 4 kilos gädda medan jag fick denna bäbis ;p
Det blev mycket mat av Gurras firre:
I lördags grillade vi förresten och jag gjorde en potatisgratäng. Det blev riktigt mumsigt!! :)







 Nu blir det hela lite bakvänt men...i fredags jobbade jag i alla fall och efter vi åt det här i lördags så drog jag och Anna in till stan, till Marie och var med hon och Joanna. Fast vi lekte mest billeken med Johan å co. runt halva Skellefteå haha. Riktigt kul!
Igår gjorde Gurra hemmagjorda hamburgare. Biffarna blev skitagoda ;)
Sen drog jag och Anders och fiskade ädelfisk i Tvärtjärn. Men det nappade inte ens...jäkla skitfiske just nu! Men tur med vädret i alla fall ;)

Nu ska jag snart se DH och käka kvällsfika innan det är dags att sova!
Ha en toppenkväll allesammans!

Inga kommentarer: