fredag 15 februari 2008

House Of Metal.

Snart drar jag och Gurra iväg till Umeå och checkar in på hotellet.
Sedan blir det att göra sig i ordning inför kvällen.

Nocturnal Rites
Grabbe & Volymen
Naglfar
Freedom Call
Easy Action
H.E.A.T
Final Crap
HeeL

Massa andra band också...

Nu ser jag på Nya Tider och håller på att ladda kameran osv.
Fick även höra glada nyheter igår, nämligen att Marco ska bli pappa.
Det var skoj att höra!
Fick ett mms på en bild av ultraljudet :)

Har även hunnit vara lite irriterad idag...
Carina från Löner hade ringt till mig idag så jag ringde upp då jag kom hem.
Hon frågade om jag jobbade 70 %...Jo svarade jag då...
Då frågade hon om jag hade Anställningsbevis för allt.
Nej, svarade jag då och berättade att jag hade tryckt på om att få det...
Det saknas för 12,5 % från en som heter Anita.
Hon har jag pratat med två korta stunder i telefon samma dag, då hon behövde
lite underlag inför en skrivelse om mitt arbete.
Jag sa då att jag behövde anställningsbeviset och hon skulle fixa det.
Men dom har inte fixat det.
Carina frågade varför jag var på jobbet när jag inte hade nått.
Men man kan ju inte lämna barnen.........
Egentligen får dom inte betala ut någon lön när dom inte fått in anställningsbevisen,
men jag har ju fått betalt några gånger nu utan att jag haft något så jag får väl det nu också.
Hoppas bara att det ordnar sig så jag slipper hålla på och ringa och tjata på folk.
Jag har inte ens Anitas nr så till henne kan jag inte ringa...
Ååh, onödigt slöseri av min energi men jag måste ju..................

Hotell i 2 nätter känns behövligt ;)

Trevlig helg!

Inga kommentarer: