måndag 18 februari 2008

Bilder.

Ap tjafsade igår när jag skulle lägga in lite bilder från helgen, så kolla här istället

http://kattab.bilddagboken.se/

På dagens datum (18e för er som inte vet )
--------------------

Har varit på kurs i Pedagogisk dokumentation hela dagen i Vännäs.
Var helt okej.
Blev lite less på att sitta still och lyssna men :P
Vi åt god mat på Hotellet.
Jag käkade Viltskavsgryta med mos :)
Får se hur "läxan" går.
Vi blev i alla fall lovade att få en bärbar dator på jobbet istället för den stationära.
Det är bra!
Och så ska vi möblera om på dagiset vilket ska bli skitskoj.
In med lite nytt och ut med lite gammalt.
Jag längtar!!

Imorgon är jag ledig men ska ändå in på möte med Staffan kl 9.
Och så ska jag tanka.
Hoppas bara att jag tar mig in till Bjurholm :P

Hemma själv ikväll eftersom Gurra har varit i GBG idag men just nu åker han tåg mot Sthlm.
Jag tycker synd om han som aldrig får vara still nånstans!

Nu ska jag se tv och käka lite glass snart ;)

Hej hopp.

Inga kommentarer: