söndag 17 februari 2008

Gitarrslagsmål.

Hahahahaha, jag har haft en riktigt trevlig helg!!

Fredagen inleddes med öl tillsammans med Gurra och Lunken.
Där vid 21-tiden drog vi mot House Of Metal.

Såg Freedom Call och senare Grabbe och Volymen.
Några till öl blev det inne och träffade Freddan en snabbis också,
vilket var trevligt, eftersom han ÄR så trevlig! :D

Lördagen startade redan kl 09.00 då vi gick upp för att äta hotellfrukost.
Tragiskt nog så är det ju aldrig ett endaste hotell som fattar vad Laktosfritt är.
Men men, jag åt iaf en god fralla med hårdost och gurka, samt Juice :)

Vi drog till Matte där vid 16-tiden och förfestade för att sedan,
där vid 20.30-tiden dra mot House Of Metal för att se på Final Crap.

21.45 ställde vi oss framför scenen för att invänta Nocturnal Rites...Jävlar va bra det var.
Och gissa VAD?
Nils Norberg, gitarristernas GUD, gav ut sin gitarr i publiken,
och JAG fick grepp om den.
Men.......................
3 andra tjejer fick också grepp om den, och dom samarbetade...
Till slut bad jag Gurra att hjälpa mig och då jäklarns...då drog vi iväg med ALLA tjejerut mot sittplatserna och folk ramlade osv...då kom 3 vakter och drog bort Gurra haha.
Jag höll kvar ett tag men gav mig...ville inte göra illa någon.
Jag snackade med tjejen och grattade henne för att hon var tapper och inte släppte :P
Idag ångrar jag dock att jag inte gjorde illa någon för att få den hahaha!
Fick i alla fall en trumpinne ;)

Efter Nocs framträdande så snackade jag tvärt med Jonny om tatueringar...
Jag var FÖR och han EMOT haha.
Träffade också Owe...han är så trevlig han också!
Fick även höra en olycklig nyhet...
Nocturnal Rites ska ta ett avbrott på 2 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tror det är slutet på allt.......
Vad ska jag ta mig till?
Det är det värsta jag har hört i hela mitt liv!

Efter detta så gick vi och såg på Grabbe och Volymen igen.
Dom va bra, precis som dagen innan :)

Drog till hotellet vid 01.45.................

JAJA, nu är vi i alla fall äntligen hemma och ser på Antikrundan...haha...

Hoppas ni har haft en trevlig helg!

Inga kommentarer: