måndag 18 februari 2008

Jag kan bara skratta.

Läst på Folkbladet.nu (VF) ur en Krönika om House Of Metal:

"Plötsligt kan det oväntade inträffa. Under Nocturnal Rites konsert gav plötsligt gitarristen Nils Norberg bort en gitarr till en ung flicka i publiken. Ett mindre tumult uppstod. En annan flicka gjorde nämligen också anspråk på gitarren och de båda flickorna låg under flera minuter på golvet och slet gitarren åt var sitt håll.Till sist fick vakterna gå in och agera domare."

Hahaha, så dramatiskt var det väl kanske inte.

Denna sista kommentar skrattade jag dock glatt åt :P

Jag är förresten Haha (var för trög för att fatta att ett NAMN skulle stå där :P)

Haha
Jag antar att jag är “En annan flicka” :P

Sara
Bra skrivet men,Vill påpeka detta med Gitarren och Nucturnal rites ! Gitarren gavs till mig där också min syrra stod, efter ett tag blev bara syrran och en ung KILLE kvar med gitarren. Ingen tjej alltså, det var en ung kille. Synd förlust på gitarren dock.


***************

Hoppas det med Nucturnal blev ett stavfel........NOCturnal... ;)
Men vars tusan fick hon det ifrån att jag (?) var en KILLE??? hahahhahaha!!!

Jaja, nu ska jag snart sova.

Skickade för övrigt 2 kommentarer som svar som ej kommit fram än.
Jag var även trög där och fattade inte att det kanske tar ett tag.
Och så kom jag inte ihåg vad jag skrev på första...............bra jobbat Katta!
YES.

Hejdå!

Inga kommentarer: