söndag 10 februari 2013

Oj vilken helg!
Fullt upp.
I torsdags var jag å hälsade på Hanna å Andreas i Bureå. Millie å Bella satt å tittade på varandra i några timmar haha :)
Det var mycket trevligt :)
I fredags var jag å klippte mig hos Marie å vi hann även luncha tillsammans!
På kvällen åkte vi till mamma (Hans var borta) å käkade surströmming med henne, Anders å Micaela :)
Igår startade jag dagen med en 8,6 kilometers promenad i vintersolen till Marina son hade ordnat en överraskningsfest till Josefin i stan. Hon blev mycket överraskad då Marina hade ordnat ihop många av Josefins kompisar till en heldag/kväll med relax på Eddahallen följt sv pizza, fest å ut krogen.
Allt var supertrevligt men alltså krogen är verkligen inte min grej. Det är så sjukt tråkigt å folk är så sjukt konstiga. Tur att jag hade bra folk med mig dit i alla fall ;)
Jag kom hem där vid kl 02.30 å då kollade jag in mins skavsår efter promenaden. Å vill ni inte se äckliga bilder kika inte ned... Jag flännade å väckte Gurra för att be honom sticka hål på dem...
Idag kan jag inte ha sockar på mig ens :/ å Gurra fick ge dem en omgång idag också. Fy fanken.
Å för ett tag sen så var Hanna, Andreas, Tindra å Casper förbi en sväng då Casper hade spelat hockey här i Burran :)
Nu ligger jag i soffan å latar mig med paddan :p
Jag har hunnit dammtorka å byta sängkläder i alla fall.
Sen ska jag försöka orka dammsuga å skura också.
Ikväll måste jag plugga för i veckan ska vi bli klara med en uppgift som vi inte har börjat med. Eller jag har läst allt men inte börjat med själva uppgiften.
Ha en toppendag allesammans!



















Inga kommentarer: