tisdag 19 februari 2013

Liten & stor igår. Skönt att komma sig ut lite.
Jobb på kvällen vilket bara gick fint :)
Idag började jag å Millie dagen med en promenad. Först till skolan för att prata lite städ med personalen å sen till Naturbruks för att hälsa på min kusin Joel :) Men var for tiden? Jag hann ju knappt prata med honom...
Efter en god lunch där så promenerade vi vidare mot faster Lena - alltså Millies faster. Vi promenerade dock inte hela vägen för Gurra hängde med upp så han plockade upp oss efter vägen :)
Väl där så bjöds vi på fika å en trevlig pratstund innan vi åkte hemåt igen.
Middagen intogs hos min mormor där även Millies mormor var ;) Jobbigt med alla benämningar haha!
Efter jag kom hem så har jag haft fötterna i ett fotbad å just målat tånaglarna.
Nu blire fika å sen godnatt!









Inga kommentarer: