onsdag 6 februari 2013

Förkylning i kroppen...värken kom nu efter att ha promenerat till Liten & stor och tillbaka.
Det är däremot skönt att ha varit ute å gott också såklart. Å Liten & stor är veckans höjdpunkter tycker jag :)
Å igår var jag, Millie, Sara å Sally iväg till Evelina å hälsade på henne å Penny som var hemma :)
Vi bjöds på god mat å gott sällskap ;)
Igår kväll hade vi p-möte å handledning på jobbet. Det är riktigt skönt att få börja jobba igen tycker jag. Det blir lite av min egentid. Å eftersom att Millie går och lägger sig ca 30 min efter att jag har åkt iväg så känns det bra för att Gurra också får lite egentid på kvällarna - även om han måste hålla sig hemma.
Å så har jag saknat alla ungdomar jättemycket. Det är verkligen ett roligt jobb att vara fritidsledare.
Dessutom hade Matte bakat en toppengod regnbågskaka - mums!! Jag snodde hem en bit som vi åt nyss också. Mmmm!
Nu ska jag vila lite innan Millie vaknar. Hon har sovit i 2 timmar i vagnen nu. Hon var helt slut efter Liten & stor...
Ha en fin dag allesammans!
...lite bilder från senaste dagarna...







Inga kommentarer: