måndag 4 februari 2013

Äntligen! Är ammandet slut! Två av tre nätter har vi fått ge gröt där vid 03-tiden men i natt sov Millie från kl 19-7 med endast några vakensekvenser med letande av tutten ;)
I fredags blev vi bjudna på middag hos Anna å Jonas (om var i Btk).
Snacka om god mat. Å trerätters till å me!
Till förrätt var det romtoast, till varmrätt var det lamm å rotgrönsaker med rödvinssås. Första gången jag åt lamm. Det var sjukt gott! Till efterrätt en typ av chokladkaka. Mums!!! var det alltsammans!
Sen så tänkte jag festa till det med lite vin. Med betoning på lite. Det krävdes bara 1,5 glas...det får man ju tydligen dricka när man ammar också men jag har inte rört en droppe. Jag tycker det har känts totalt ovärt.
Jag lär nog aldrig bli nån stordrickare ändå ;p
För övrigt åkte vi till Bjurfors på lördagen och såg på lite hockey till minne av Johan. Det blev dock bara en kortis då jag hade klätt mig alltför lite.
Sen på kvällen så kände jag mig dålig så det blev en hemmakväll med Harry Potter - sista delen. Sjukt spännande.
Igår drog jag å Anna på badhuset å bastade å bubblade en sväng.
Sen drog jag, Gurra å Millie på en prommis med fika och kallt väder då solen försvann :p
Igår kväll drog jag till Sara med Linda, Anna, Linn, Marie H å Sandra :)
Sara bjöd på hemmagjorda semlor med varm choklad - mums! :)
Idag ska vi på Liten o stor en sväng - jag å Millsan :)
Ha en fin dag ni också :)

























Inga kommentarer: