torsdag 21 juli 2011

Vilken kass bloggsommar det här är. Jag har haft noll tid att skriva och jag vet inte vad jag ska skriva om heller. Jag jobbar hela tiden nu. Två veckor och en dag kvar sen har jag lite semester innan skolan drar igång igen. Just nu sitter jag och Gurra och ser på en film... Igår var vi iväg till Umeå och såg The Poodles konsert som Umeå kommun fixat gratis till alla på torget. Toppenbra var det! och vi besökte även Trädgårn en sväng och tog en cider. Efter konserten drog vi en sväng på TC där vi också tog en cider men vi drog rätt snabbt då musiken var riktigt kass!! Jag hade i alla fall tagit ledigt från jobbet idag så vi var och shoppade lite i Umeå innan vi begav oss hemåt. Vi sov förresten på Nydala Camping med husbilen (som jag, Anna å Sara gjorde för någon helg sedan) och så cyklade vi ner och upp från stan. Riktigt härligt var det! Annars så har den här veckan varit riktigt kass. Allt händer på en å samma gång känns det som om. Skit på jobbet och skit i övrigt också. Jag håller alla tummar för att mina nära som ligger på sjukhus ska få komma hem snart och återhämta sig <3
Nu ska jag se klart filmen, låta nagellacket torka och sedan hoppa i säng för veckans sista arbetsdag. Vad som händer i helgen återstår att se då läget inte riktigt är under kontroll runt omkring mig känner jag.
Ha en trevlig kväll allesammans!
ps. Bildbomb kommer inom kort!!

Inga kommentarer: