lördag 23 juli 2011

Jag fortsätter att blogga nu så passa på att läsa haha!
Igår jobbade jag och efter en hektisk vecka så var det väldigt skönt med helg!!
Jag och Gurra drog till sommarstugan och fiskade på kvällen. Det resulterade i 3 minigäddor, 2 små abborrar och en lite större abborre för mig medan Gurra fick två miniabborrar, en minigädda och två stora gäddor. En på 6,5 kg


...och nästa på 7 kg...


Jag är nöjd trots att det var Gurras tur att få de stora :p
När vi kom hem så stekte vi upp min ena abborre och sen såg vi lite tv innan jag somnade i soffan...
Idag sov vi länge. Gurra håller på att bli förkyld :/
När vi klev upp så gjorde vi äggmackor med majonnäs och stekt abborre, mums ;)


Nu ser jag mer tv men ska snart lista ut vad vi ska hitta på idag...
Ha en underbar dag allesammans!

Inga kommentarer: