söndag 24 juli 2011

Efter en hel dags spelande och lite tv-tittande så ligger jag nu i sängen, återigen förkyld... Trodde inte att det var möjligt att bli förkyld på förkyld på förkyld. Men tydligen så!!
Jag fick i alla fall ett mms ikväll som gjorde mig glad i själen. Från Larsa Barsa. Hoppas att jag å Gurra är friska till helgen för i så fall bär det nog iväg till Östersund å hälsa på honom. Jag är nämligen ledig på fredag så. Hoppas hoppas!
Jag har också kommit fram till att jag måste spara ut mitt hår igen då jag ska ha det långt år 2013. Långt med hjälp av löshår såklart men. Eftersom att håret växer ca. 12 cm/år så måste jag börja redan nu :( Nåja, det blir nog bra. Eller nått. Vi får väl se :p
Nu ska jag sova för imorgon är det jobb igen...
God natt allesammans!

Katta

Inga kommentarer: