fredag 22 juli 2011

Nu kommer den utlovade bildbomben!
Först var vi på bröllop uppe i Matkakoski. Lars var där


Jag har fått min rekordgädda på 7,3 kg just utanför stugan med hjälp av Fredrik och kusin Robin :)
Sen var vi på Sweden Rock med Malin å Simon


Vi såg bland andra på Whitesnake, Mr. Big och Ozzy


Vi (jag å Gurra) fortsatte semestern och vi körde förbi diverse ödsliga ställen


...och hade mys- och filmkväll i husbilen


Jag har fiskat mer med både Anna...


Anders...


Å Tina...


Vi har firat midsommarhelgen på kläppen



Jag var på festivalen och kollade när Anders med Nymek vann drakbåtsrodden...


Fiskat lite mer själv...


Varit förbi och skrämt Tina å Emmelie uppe i Tinas stuga där det var fest...


Jag, Anna å Sara dissade lördagens stadsfest och drog till Umeå med husbilen. Tanken var att gå på Wheels men vi blev kvar i husbilen på Nydala camping hela kvällen istället :)


Burträsksvängens förfest var här hemma där jag, Sara å Gurra hade fixat å dukat ute i trädgården...





Dagen efter var vi på partaj i Åbyn med våra umeå-vänner :) Tyvärr tog jag inget kort haha.
Vi var i sommarstugan på släktträff :) tog typ inga kort då heller :/


Tobbe fyllde 1 år och det firade vi med tårta och god mat :)


I fredags bakade jag, Sara å Linda en massa cupcakes hos Sara.








Det kommer vi nog aldrig att baka igen. Blä.
I lördags var jag på möhippa :)


Vi körde bland annat gokart...


I söndags fiskade jag å Gurra utan att få en endaste fisk!


I måndags hade vi fondykväll hos Anna :)


I onsdags drog jag å Gurra till Umeå för att se The Poodles som skulle spela på torget. Vi bodde på Nydala med husbilen och cyklade ner på stan. Var förbi Trädgårn en sväng å myste i soffan


Sen kom Jakob upp på scenen :)


Igår var jag ledig från jobbet men idag ska jag jobba igen.
Nu ska jag käka frukost och bege mig iväg :)
Ha en bra dag allesammans!
Katta

Inga kommentarer: