söndag 17 mars 2013

Jag har alltid gillat att se på granskningsprogram och debattprogram så både Uppdrag granskning och Debatt är ju självfallet mina favoriter ;)
Jag har senaste veckan betat av en massa program då jag inte sett något på hela hösten. Men alla är ju inte kvar på svtplay så jag kan se dem...
Just nu handlar det om Rädda barnen, Majblomman och andra organisationer .
Jag håller med Janne Josefsson ofta. Jag tycker att han är bra oftast.
Jag tycker att hans raka sätt i 90% av fallet.
Hur som helst så har jag själv fått hjälp av Majblomman till glasögon så dem är jag tacksam för och köper gärna majblommor!
Jag tycker ju att det är bra att det finns organisationer som hjälper barn :)
I övrigt så är det en städ/tvätt/disk/ta-hand-om-barndag :)
Millie sover just nu å jag ska hänga upp en till tvätt få se.
Ha en fin dag allesammans!





Inga kommentarer: