onsdag 20 mars 2013

Igår fyllde farfar 91 år å vi var självklart å hälsade på honom en sväng :)
Vi var också och inhandlade lite nödvändigheter på stan så som en potta, en trappgrind, solglasögon till mig å Millsan å så ett gelénagelkit till mig...
På kvällen var vi på klädvisning hos Ullis :) Det var märker Pomp de Lux som visades. Mycket fint var det!
Å igår kom också kläderna jag hade beställt från babyshop.se så idag fick Millie ha sina Geggamojakläder :)
Vi drog på Liten & stor på förmiddagen idag å sen har vi varit å hälsat på lille Melker - och hans föräldrar också såklart ;) Det är sjukt va sugen man blir på en till bäbis när man får känna och se på dem... Han var fantastiskt söt!
Nu sitter jag i soffan och tar igen mig en sekund innan Millie lär vakna efter en stund i vagnen där ute.
Ikväll ska jag plugga och hoppas på att komma nån vart med uppgiften så att jag kan börja med nästa kurs å så va lite ledig nästa vecka :)
Ha en fin kväll allesammans!





























Inga kommentarer: