lördag 16 mars 2013

Ibland händer det...
Jag ska faktiskt göra en nystart med bloggandet igen. Jag lovar ;)
Det har bara varit lite mycket med plugg, jobb å barn nu...
Tänkte bjuda på lite bilder från senaste tiden...
Det händer mycket nu... Vi hade besök från övik förra helgen; av min klasskompis Ulrika m familj :)
Sen så fick Millie ett eget rum i söndags efter främmen hade åkt hem... å så har hon börjat masa/åla igår å så är pappa (min alltså) på behandlingshem igen...
Vi åkte upp till Öjebyn å hälsade på honom idag å det var trevligt. Men vi får väl se hur det blir efter behandlingen.
Det är familjevecka där om två veckor å jag tror att jag ska åka dit - iaf en dag, om inte 4... Få se hur det känns. Då får man veta lite om behandlingen å sånt...
Nu ska vi iaf sova ;)
God natt allesammans!































































Inga kommentarer: