torsdag 29 december 2011




Så här såg julbordet ut i år. Det var mycket gott :)
Jag kom ju också på att jag glömt visa mina julnaglar som jag gjorde hos Evelyn dagen före julafton. Det var svårt att ta ett bra kort med mobilen men så här ser de ut :)


Idag har vi varit på stan en tväris och jag lämnade igen två av tre tofflor som jag fick i julklapp :p
Sedan dess har jag legat med illamående och förkylning. Inte kul :/ Jag å Gurra har sett på först dokumentären "Hooked for life" som handlar om skatarnas historia. Bl.a. Greger Hagelin (grundare av bl.a. WESC) var med å han hade då förändrats sen G•spot forever-filmens inspelning... Men han är ju lite speciell det måste jag säga haha. Nu ser vi på Sleepy Hollow då ingen av oss sett den förr så nu ska jag koncentrera mig på den.
God natt allesammans!
Katta

Inga kommentarer: