söndag 11 december 2011

Eftersom att min dator har varit knäpp senaste veckan så har jag inte tyckt att det har lönts att skriva något heller. Men nu är den fräsch för ett tag igen ;)
På senaste tiden har jag:
Lagat mycket kyckling...
Tittat på mina julsaker...
Ätit räkmackor både med Gurra å i fredags även hos mamma å Hans...
Tittat på våra söta katter...
Skrivit tre arbeten var av ett sånt här...å nu är äntligen kursen klar. Nu återstår det bara att bli godkänd!!
Sist men inte minst så lyxade jag igår till det med en chokladmousse då jag ansåg att det inte var godis så länge det var bakchoklad vilket jag ätit i kakor under hösten :p
Nu sitter jag i soffan och ska kanske bege mig in till stan å Marie sen men vi får se om jag orkar eller inte.
Just nu är jag ganska så trött faktiskt.
Imorgon börjar en ny kurs. Matematik handlar den om...
Gurra klär julgranen. Ovanligt sent men jag har inte orkat utan bara haft den inne utan saker förutom ljus.
Ha en fin dag allesammans!

3 kommentarer:

moa sa...

AAHH! Chokladmousse?! Galet gott!
Hoppas allt är bra med er :P
Stor kram

elin sa...

både kul och lite småläskigt. jag kanske blir lynchad!
haha, jag lovar dig att den inte är värd att kolla norran noga för. det där med insändare är inte riktigt min grej, jag föredrar att använda fina ord istället för att försöka visa på upprördhet. dessutom blev jag tvungen att ta bort min ingress, som jag verkligen ville ha med. nu finns liksom ingen röd tråd alls.
aja, jag har försökt i alla fall :)
duktig du är, som rent av skriver "en del". vad kan dem tänkas ha handlat om?:)

och alltså, så rackarns duktig du är på att knåpa ihop små dekorationsgrejer. superfina saker du gör, verkligen!

Anonym sa...

Sv; Ja, det är säkert något sånt ;D Tror det är en tidigare "version", för min mamma använder den senaste, så lite koll har jag iallafall, haha! Gott nytt år på dig och hoppas du får det supermys imorgon :) Kram
Zandrassmink.blogg.se