onsdag 28 december 2011

Nu kan jag inte skylla på att datorn varit trasig men däremot har jag inte använt den på länge.
Julhelgen är förbi och den har innehållit mycket :)
Först och främst blev granen klädd. Vi kan dock inte ha glitter längst ner då Zingo gärna äter upp det...
Den 22:a hade vi lilla julafton här hemma med pepparkakshuspyntning och julklappsspel...Jenny, Joanna och Marie var här...
...
...
...
och Empan å Rebecca... Även Eve å Anna var här men de fick jag inget kort på?!
På julaftonsmorgonen begav vi oss till farfar för att träffa lite släktingar från pappas sida... fr v: kusin Robin, Gurra, kusin Joel, kusin Simon, kusin Karin (som inte syns?! :(), bror Fredrik och bror Anders...
Faster Solveig, farbror Max, faster Maria, farbror Tony, farfar och kusin Linnea :)
Joel hjälper farfar att öppna en julklapp. Han fick en digital fotoram med en massa foton från förr. Mycket roligt :)
Robin tvingade oss att se fina ut på ett kort. Detta är resultatet...
Efter en visit hos farfar begav vi oss till Brännfors för att äta julmat och sen drog jag till Åbyn och träffade Gurras familj... Här är två av mina favvisar. Clara å Tobban :)
Tomten kom på besök här också :)
Senare på kvällen åkte jag å Gurra tillbaka till Brännfors där vi fick resterade julklappar...av tomten Fredrik...
Anders, morbror Björn och jag väntar ivrigt :p
Mamma var såklart där :)
Å även Sara å Nicke kom en sväng (å mormor var ju där också såklart)
Jag fick så många julklappar att jag knappt kommer ihåg allt jag fick...lite jobbigt att få så mycket fint!
Men nu är julen över och jag våndas över att måsta börja ta tag i plugget snart igen...egentligen skulle jag ha läst både igår och idag men här sitter jag...framför tv:n istället och har sett en massa filmer. Vi har sett tre Harry Potter-filmer, en Narnia-film, Änglagårdtriologin + några filmer som gått på tvkanalerna...
Nu laddar jag inför nyår och tänker nog bege mig mot fjällen........vi får se vad det blir.
Ha en toppenvecka allesammans!

Inga kommentarer: