tisdag 2 september 2008

Spring för livet.

Det verkar vara mycket björn i farten nu.
Både här i Bjurholm och upp mot Burträsk.
Senast i Bastuträsk (Bjurholm) fick jag höra idag.
Låt mig snälla slippa få träffa på en.
Björnhonan med ungar som jag stötte på när jag var ca 12 år gjorde inget alls sån jag kan fortfarande inte föreställa mig hur det är att träffa på en björn, för det kändes inte som jag träffade dem på riktigt...

Lars har i alla fall skjutit en björn redan, det är inte dåligt.
Jag vet inte om jag vågar jaga älg till helgen.
Huvvaligen ändå...fobi...det är vad jag har...
----------------------

Petter Andersson har fått proffskontrakt.
GRATTIS PETTER!
Bra att någon "skänker" pengar till Ljusvattnet ;)
----------------------------------

Vi håller för övrigt på att måla om toan nere i källaren.
Det blir grönt och skönt!

Jag sitter och ser på Cheaters nu.
Det är intressant.
Tänk om jag hade nån att sätta detektiver efter hahaha.
Jag skulle verkligen trivas med att få vara detektiv ibland ;)
------------------------------

Undra hur det egentligen är att vara Mytoman?
Jag har läst mycket om det och det verkar inte vara roligt..........
Men man ska tydligen inte gå på en person med mytomani med sanningen,
utan bara låta det vara...men ibland är det inte så lätt...
Det stod också att det ibland kan hänga ihop med Schizofreni...
---------------------------

Nu ska jag se klart Cheaters och sedan hoppa i säng.
Jobb imorgon igen.

Hej hopp.

Inga kommentarer: