tisdag 30 september 2008

Kladdis.

Jag delade sista biten av kladdkakan med Gurra nu.
Den jag bakade igår alltså.
Den blev lite bränd just ute i kanten men annars så blev den riktigt god!

Gurra har fått ihop kameran igen, men det blev över 9 skruvar och en liten bit HAHAHA.
Jag förstår inte hur han fick ihop kameran utan 9 av skruvarna...
Men det var ju jag som tog isär den så han visste ju inte var alla skulle sitta.

Nu ser jag på Ugly Betty (blev det istället för Idol som jag spelar in).
Det blir nog Desperate också så jag inte blir så efter... jag får väl ta igen avsnitten sedan.

Nu ska jag ta och se klart Ugly Betty och titta lite mer på min fina jacka!!


Förresten, var det inte någon som kallades för Kladdis? I typ högstadiet? Hjälp mig att minnas...kommentera!!

1 kommentar:

Jess sa...

Tyvärr minns jag inte eftersom jag har inte gått i BTK :)