fredag 5 september 2008

Slemmigt och salt.

Ja man skulle nästan kunna tro att jag tänker på surströmming.
Men det gör jag minsann inte.
Jag tänker faktiskt på mitt snor som slemmar i näsan.
Och snor är ju lite salt.

Nåväl, jag har betalat lite räkningar idag vilket gjorde så att jag blev pank.
Ja, tänka sig...jag fick lön för en vecka sedan och har redan helt slut pengar.
Dessutom har jag inte ens kunnat betala alla räkningar själv.
Det känns inte så kul kan jag ju tala om.
Men får man en SKITlön så får man.
Kan inte göra något åt det!

Datorn håller på att gå sönder också...inte bra...
Får se om jag hittar någon ny bärbar, som är finare än denna ;)
Men förhoppningsvis GRATIS...haha.

Jag har inte bestämt mig om hur jag ska göra med Burträsk-resan än.
Om jag ska fara eller stanna hemma.
Jag känner mig inte alltför pigg idag heller, men om jag känner mig pigg imorgon kommer jag ångra mig att jag inte for upp idag så jag kunde kliva upp och jaga imorgon bitti.
Vi får se vad Björn säger.
Om han vill ha upp mig fast att jag är förkyld eller...

Anders pratade med mig igår och ville att vi skulle sälja båten till han.
Men jag vet inte.
Han köpte ju skotern av mig och Fredrik i vintras och det ångrar jag...för nu har jag ingen skoter.
Men å andra sidan så använder jag ju aldrig båten eftersom att den står i Brännfors.
Vi får väl försöka komma överens om ett rimligt pris.

Jag ska ta och fixa händer och fötter idag så dom blir fina och fräscha!

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: