tisdag 4 mars 2008

Födelsedagsfirande och magsjuka.

Ja i Fredags gav jag Gurra hans första present......Guitar Hero.
Jag var så kass att jag blev irriterad och gick och la mig och sov istället för att spela.

I Lördags vaknade jag upp, gjorde mig klar och så drog vi till Bergsbyn och käkade middag med mamma och Hans.
Sedan drog vi till Magnus och Ullis och spelade Guitar Hero, och då gick det bättre än på Fredagen, och så fick vi fika osv.
Riktigt trevligt!
Drog sedan tillbaka till Bersbyn och sov där.

Vaknade typ 07.15 och grattade Gurra på 40-årsdagen...jag hade köpt en lampa med nån dödskalle och nå grejs på...riktigt frän faktiskt...dyr var den också :P
Gurra klev upp och såg Vasaloppet medan jag fortsatte sova...

När jag klev upp så käkade vi smörgåstårta och sedan gjorde jag mig klar så vi kunde dra iväg mot Åbyn för att käka Tacopaj och tårta tillsammans med Gurras syster, bror och hans föräldrar.
Det var gott och trevligt! :D

Drog sedan förbi Brännfors en sväng innan vi begav oss hemåt.
Började få ont i magen och stannade några gånger på vägen hem och spydde.
Magsjuka...eller nått iaf...

Mådde dåligt igår också och stannade hemma från jobbet och vilade.
Spelade Guitar Hero hela dagen faktiskt...det gick bra ;)

Idag har jag varit ledig, som vanligt varannan Tisdag, och jag har rengjort besticklådorna och fixat i köket...
Har även hunnit med en liten omgång med Guitar Hero också...kom just upp på nivån "Hard".
Det är INTE lätt för mig...pust...men jag ska bli bäst! :P

Nu sitter jag och ser på "Grannfejden" och det är från Högheden, Jörn.
Det är så sinnessjuka bråk alla har, men det är otroligt kul att se på i alla fall !

Imorgon drar vi på Leo´s Lekland med barnen och jag längtar!

På Fredag är det partaj för Gurra.
Har inte fått så många svar från folk än, men jag hoppas det kommer snart.

Nu ska jag ta och sätta mobilen på laddning så jag kan prata med folk.

Hej svejs.

Inga kommentarer: