onsdag 5 mars 2008

200 000, och lite till.

Ja, man kan ju ta och fråga sig hur Eric Gadd fortfarande finns med...
Jag gillar inte hans musik.
Men den tär på min hjärna efter den har varit på reklamen.

Nog om honom.

Idag har jag varit på Leo´s Lekland med alla barnen.
Jag hade så otroligt skoj...ni kan aldrig ANA hur kul det var!!
Jag klättrade, kröp och sprang i jättelekställningen.
Jag åkte tigerrutschkanan......den va rolig :P
Jag ska dit igen.
Jag hoppas verkligen att någon har barn att låna ut till mig så jag kan fara dit???


När jag kom hem så var jag nog slut efter dagen, men var ju tvungen att börja städa i alla fall.
Jag har dammtorkat hela nedervåningen förrutom toan.
Sen har jag gjort lite små förändringar i vardagsrummet.
Jag har även satt in alla kort i fotoalbum.
Planterat en blomma.
Rensat upp och kollat igenom alla olästa NV-tidningar sedan början av Januari.

Ska dammsuga och skura imorgon.
Måste köpa mig en riktig skurmopp för den jag har är värdelös!

Nu har jag äntligen satt mig i soffan en stund, men snart blir det sängen.
Måste ju orka upp och jobba imorgon.
Känner mig dock inte så pigg.
Lite febrig faktiskt, men jag hoppas att det inte är nått.
Ska i alla fall kolla tempen för säkerhets skull.

Inget Guitar Hero idag.
Har rent inte hunnit.
Men jag ska ändå bli bäst sen.

Måste köpa gardiner till vardagsrummet.
Jag är inte nöjd med dom jag har.

Nu ska jag se lite tv sen sova.

Gurra är för övrigt i Stockholm, som vanligt.
Han hade fått nån middag värd 1500 kr på valfri resturang.
Han hade tydligen varit duktig på jobbet eller nått :P
Det ska bli gott att äta upp den notan ;)

Hej hopp.

Inga kommentarer: