torsdag 30 maj 2013

Stress, stress, stress.
Skola, jobb, trasiga bilar, sjuk dotter, träning, löshår, laga mat, hinna träffa folk.
Hur ska man hinna med allt egentligen?
Nu är vi inne på slutspurten inför sommarledigheten men det är verkligen fullt upp. Gurra börjar jobba heltid nästa vecka - samtidigt som jag har skola 2 dagar i Umeå. Hur ska vi ordna det? Dessutom verkar Millie vara på G med vattkoppor. Vi träffade en vattkopprig liten kille i söndags. Min låtsassysters lille son. Men lika bra att få det bortgjort. Hon har i alla fall feber sedan i förrgår och snuvig... Lite tendens till röda prickar men vet inte säkert om det är koppor på G.

Löshår. Jag är långhårig igen, bjuder på en bild senare eftersom att jag ska tvätta håret först hehe. Är skitanöjd iaf ;)

Nu sitter jag på föreläsning. Kanske borde sluta skiva och lyssna istället.
Bjuder på lite bilder sedan sist.
Ha en fin dag allesammans!
Just ja -7kg nu... Det går framåt :)

Ps. Kika in hos www.simonewennberg.com för att kika på alla fina bilder av Millie å mig ;)

































1 kommentar:

Emma sa...

Oj så duktig millie är. Både ritar å kissar på pottan. Alice har ju inte ens fått nån tand en. Upplever att millie är snabb i utvecklingen. :)