torsdag 2 maj 2013

Nya saker.

Ja nu har Millie fått testa på mycket nytt senaste tiden... Vi försökte bland annat söva henne hos faster Lena igår kväll men det vägrade hon den lilla damen! Hon bara ställde sig
upp hela tiden. Men vi hade ju glömt både Tandborste å snutte så det underlättade nog inte det hela. Så då fick hon sova ute i vagnen istället :)
Vi var nämligen å firade Millies kusin igår. Han fyllde hela 32 år! Tur att kusinbarnet bara fyller 3 så att hon har någon att leka med ;) vi bjöds på gofika å så surströmming till middag. Det var mumsigt!!!!
Idag var jag hos sjukgymnasten i 1,5 timme å kollade upp kroppen. Förmodligen ska jag iaf äntligen få görs specialgjorda fotinlägg å så träna på att stretcha...jag tror att sjukgymnasten aldrig hade träffat på en stelare människa än jag haha!
Nåja, huvudsaken att jag slipper det onda :)
Sen idag har jag vilat, pluggat och lekt med Millie. Ikväll började vi skrapa lekstugan å planera upp gården inför sommaren... Å skrapa var inte roligt. Jag vill helst slippa resten... Vi hann typ ingenting ikväll...
Sen gick vi iaf till lekparken en sväng så att Millie kunde få pröva lite saker. Det är inte alla som bor så nära en lekplats som oss. Typ 200m bort bara :) Hur som helst så skrattade Millie jättemycket både då hon gungade, åkte rutschkana och "red" på lejonet å motorcykeln! Det var en hit :)
Väl hemma igen så la vi Millie och gjorde månadsbudgetar...jag har ingen livförsäkring kom vi på...... Jajja!
Nu ska jag sova och hoppas på att jag är pigg å kry imorgon! Jag fick sova relordlänge natten mot idag... Kanske typ 9 timmar! Det var då över 1 år sen sist!!!
God natt allesammans!























Inga kommentarer: