torsdag 18 april 2013

Jag påbörjade ett inlägg i tisdags men det blev jag aldrig klar med. Tiden springer iväg och fylls med lek, mys, jobb å plugg om vartannat. Just nu sitter jag i min onepiece i soffan och vilar några minuter innan det är dags för kvällsjobb. Millie har varit jättetrött och sovit mycket idag men ändå ville hon sova redan nu så hon ligger redan.

För typ två veckor sedan så bestämde jag mig för att börja äta mer nyttigt och verkligen röra på mig så mycket jag bara hinner. Och trott eller ej men jag har lyckats rätt bra tycker jag. Vågen har börjat visa mindre och mindre och jag blir piggare och piggare. Jag har hunnit vara och åka lite skidor, joggat två gånger, åkt inlines och gått promenader. Jag inhandlade nya löparskor vilket resulterade i skavsår men tack vare skavsårsplåster så håller jag igång ändå och skorna känns bara bättre och bättre.

Millie växer och lär sig nya saker hela tiden. Just nu är det mycket DA DA DA och MA MA MA... Hon masar snabbt ich kan sätta sig från liggande och så ställer hon sig upp mot saker vilket resulterar i lite fall och gråt men... Det känns underbart att få ta del av en annan människas framfart genom livet tycker jag :)

Nya kursen är också påbörjad och det går i en väldans fart men kul är det.

Nä nu måste jag bege mig.
Ha en fin kväll allesammans.
Ps. Jag tror inte att SAIK vinner kvällens match.













































Inga kommentarer: