tisdag 23 april 2013

Det känns så bra att det fortfarande blir mindre å mindre kilon på kroppen! Nu har jag gått ner allt efter graviditeten. Ca -26kg faktiskt. Jag känner mig duktig som käkar bra än - även om jag inte är stenhård alla dagar. Nu kommer jag dock att vara lite mer strikt i å med att brorsan la upp ett nytt matschema till mig få se...

I övrigt så är Millie förkyld å Gurra likaså. Millie är betydligt värre än så länge men... med feber också. Jag vill gärna slippa jag men... Vi får väl se hur det blir...

Jag rörde mig förresten 5 mil förra veckan. Det lär inte bli lika mycket denna vecka. Det som drog mest förra veckan var fredagens morgonpromenad till Bodbysund där jag premiärfiskade lite och gick sedan hem igen. 12km blev det. Millie var också med såklart :) hon fick ära lunch på en parkeringsplats i Mora :p

Ingen fisk förresten.

Å i söndags åkte vi till Ikea i Haparanda en sväng... Millie var jättesnäll hela dagen :D

Nyss jobbade jag för 2:a kvällen av 3 denna vecka så nu ska jag sova.

God natt allesammans!



























Inga kommentarer: