tisdag 23 juli 2013

Ursäkta bloggtorkan igen...men nu kanske...
Ja, nu heter jag inte längre Bohman kanske jag ska ta å säga. Utan Larsson... Katarina Larsson.
Den 17 juli firade vi 10 år med varandra och passade på att gifta oss i Tällberg, i Dalarna alltså.
En enkel, borgerlig vigsel med bara vi, vigselförrättaren Salka Enyon och två vittnen närvarande. Bilden ovan togs en vecka innan vi åkte av fotograf M@lin Stenlund :)
Natten före och efter bröllopet spenderades på Green hotel i Tällberg, det hotell som vår vigselförrättare är ägare till. Det var riktigt fint!



Natten mot fredag kom vi hem och hann bara installera oss hemma innan det var dags att åka iväg igen.
På lördagen var det nämligen dags för Hannas och Andreas bröllop där jag var toastmadame. Det var riktigt trevligt och de var så fina allesammans!!!

Det var också namnfest för Millies tremening (tremänning?) Noah i sommarstugan i söndags så då var vi där och övernattade till igår.
Jag hann även ut en sväng med båten båda dagarna. På söndagskvällen fick jag första gäddan på 2 år. Det kändes bra ;)
Ikväll är jag som sagt rätt trött så jag ska göra en tidig kväll få se...
Ha en toppenkväll allesammans! :)

1 kommentar:

elin sa...

Och du tycker att jag var lurig som inte sa något om en bebis.. du då?! :)
Stort grattis igen, i alla fall. Så vansinnigt roligt för er!